Saturday, March 8, 2008

Mostanában

Mostanában láttam:

  • Gyenes Károly - Kerekek És Lépések
  • Jirí Menzel - Ostre Sledované Vlaky
  • Kinji Fukasaku - Batoru Rowaiaru
  • Marjane Satrapi - Persepolis
  • Brett Leonard - T-Rex - Back To The Cretaceous
  • Michiko Yamamoto - Magnifico

Hallottam:

  • Hugee - Hidd el
  • Gabó & Noryka - Mindennap
  • Wish Key - Orient Express
  • Valerie Dore - The Night
  • Men At Work - Land Downunder
  • Art Company - Suzanna
  • Baby's Gang - Challenger
  • Nightwish - Amaranth
  • Nigthwish - Sahara
  • Eric Prydz - Call On Me
  • Iron Maiden - Different World
  • Activ System - Bluesette

Olvastam:

  • Koushun Takami - Batoru Rowaiaru

Az Iron Maiden egyértelműen a Persepolis hatása. :) A Battle Royale pedig csak úgy jött, a film csapnivaló a könyvhöz képest, még ha maga Takeshi Kitano is szerepel benne. A könyvben rendesen meg van indokolva minden történés, a filmben nagyon zavart, hogy nem tudtuk, hogy mi miért történik, sorra haltak, de hogy pontosan mi játszódott le a fejekben, azt csak a könyvből lehet megtudni. Ameddig lehetett párhuzamosan haladtam a kettővel, de a film hamar "elszaladt", az is igaz, hogy a film teljesen más műfaj... Azért nem volt annyira rossz az sem, csak a könyv után kicsit hiányosnak éreztem.

No comments: